יום שבת, 6 באוגוסט 2011

פלורואיד לשיניים

פלורואיד לשיניים

פלואוריד הוא מרכיב טבעי ניתן למצוא הרבה דברים, כמו המים שאנו שותים, האוכל שאנו אוכלים. לפני כמה עשורים, מדענים החלו להבחין כי הילדים שחיו במקומות בהם התרחשו באופן טבעי פלואוריד במים, היו פחות עששת השיניים.

פלורואיד לשיניים: פלואוריד כי נספג על ידי הגוף שלך משמש את התאים אשר בונים למעשה את השיניים כדי להפוך אמייל חזק. פלואוריד מקומי - פלואוריד המוחלת על החלק החיצוני של האמייל - הופך את היוצרות גבישי אמייל עמיד יותר. אמייל השן גבישים כי יש פלואוריד הם הרבה יותר עמידים בפני חומצה. הם נוטים פחות התמוטטות ולגרום משטח השן להיות נקבובי.

פלורואיד לשיניים אם רופא השיניים ממליץ על טיפול שיניים המכילה פלואוריד במהלך הביקור הבא שלך, אתה תהיה קבלת הגנה אקטואלי.פלואוריד רופא השיניים מכניס לפה תסייע להפוך את גבישי זגוגית השן שלך חזק יותר. תמיד להשתמש במשחת שיניים עם פלואוריד. חפש חותם האגודה הקנדית לרפואת שיניים של אישור על שפופרת משחת שיניים בחדר האמבטיה שלך.


פלורואיד לשיניים - רפואת שיניים נכונה

תגובה 1:

  1. פעם היו אומרים, שאסור להעביר מים על המברשת שיניים לפני הצחצוח, כי יש פלאוריד במים וזה הורס את כל מטרת הצחצוח. ככה לפחות אמרו לי בילדות.. לפני כמה חודשים שאלתי את ה
    שיננית שלי והיא אמרה שזה שטויות.. מה דעתכם ?

    השבמחק