יום שבת, 6 באוגוסט 2011

מחירי טיפולי שיניים

מתעניינים בטיפולי שיניים? מחפשים הצעות מחיר? זקוקים להשוואות מחיר ולפרטים על מבצעים? אתם במקום הנכון!

למי יש טיפולי שיניים מורכבים ובהחלט הראו כי מדובר Bfrotzdroh יקר למדי. טיפולי שורש, כתרים, ואפילו טיפולי מחירי טיפולי שיניים שיניים אינם מורכבים כמו סתימות או עקירות, כרוך בהוצאה של מאות או אלפי דולרים, כאשר התנאי של השיניים מחייב סדרה של טיפולים, הוצאות יכול להיות משמעותי וכבד. העובדה כי ההוצאה הגדולה נדרש לפתע, עלולה לגרום קשיים רבים לשלם עבור טיפול שיניים, גם אם היא הכרח רפואי ולא אסתטי בלבד. על רקע זה, בשנים האחרונות החלו חברות הביטוח להציע פוליסות ביטוח שיניים, המכסים מגוון רחב של טיפולי שיניים (תלוי בהיקף הכיסוי של פוליסת ביטוח), כנגד תשלום דמי ביטוח חודשיים. חשוב לציין כי פוליסות ביטוח שיניים בדרך כלל אינם מכסים את כל הטיפולים, והם כפופים למגבלות שונות, תנאים וסייגים שנקבעו מדיניות כלשהי.

מחירי טיפולי שיניים:
לפני קבלת החלטה על רכישת פוליסת ביטוח שיניים או אחרת, אתה צריך לקרוא את המדיניות ולבדוק עם נציג חברת הביטוח, פרטים חשובים אחדים, ובהם בין היתר: 1. הטיפולים כללו שני סוגי הביטוח, ולא פחות חשוב, מה סוגי הטיפולים אינם כלולים. 2. אם אתה יכול לקבל חוות דעת של רופא שיניים אם זה מספק רשימה, מומלץ. 3. אתה רשאי לבחור כל רופא שיניים או רופא מתוך רשימה של רופאים מצאו הסדר עם חברת הביטוח (הסכם הרופאים). כמו כן, מה היקף הכיסוי שאתה מקבל אם אתה רוצה לבחור רופא שאינו כלול ברשימת הרופאים בהסכם, ואם הוא בכמויות סבירות. 




מחירי טיפולי שיניים - כדאי לדעת
 
4. מהו התהליך לטיפול והחזר (אם המדיניות מקשה לקבל חזרתי? האם חברת הביטוח יכולה לסרב להחזר, ובאילו תנאים?) 5. האם יש תקופת אכשרה (המתנה) ממועד רכישת ביטוח אשר המבוטח אינו זכאי לכיסוי או הכיסוי הביטוחי הוא חלקי? 6. האם פוליסת ביטוח שיניים כפופה התקופה שלפני מחויבות?
מחירי טיפולי שיניים: ביטוח שיניים רבים עשויים למצוא עניין, במיוחד אם מדובר במדיניות הכוללת כיסוי אשר עונה על הצרכים המיידיים של המבוטח, למרות שאחרים עשויים לגלות כי תשלום חודשי של עשרות או מאות דולרים, עבור כיסוי זה הוא לעתים קרובות לא שלם, האם לא לשלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה